Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet:
Skriv under här
.
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Compricer
- Jämför lån (ny)
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
6.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
7.
Binly
- Lån utan UC
8.
Ferratum
- Lån utan UC
9.
Viaconto
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nytt smslån, savelend.se?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Savelend" data-source="post: 21742" data-attributes="member: 2278"><p>Det har du absolut rätt i. Vi är inte alls nöjda med oss själva när det gäller tiden från ansökan -> besked -> utbetalning senaste dagarna. Då vi är nystartade är inte alla rutiner på plats och vi utvärderar efter varje dag vad vi kan göra bättre. Vår målsättning är att vi ska vara humana och visa en stor förståelse för våra kunders situationer. Detta innebär att ringer du in och säger "Hej Ludwig, jag blir en dag sen med lånet" och pengarna sedan kommer in så kommer vi vara glada för att du betalade tillbaka och inte ta ut några extra uppgifter.</p><p></p><p>Jag förstår att det är svårt att lita på ett nystartat bolag, men vår målsättning från början har varit att ha den bästa kundsupporten. Vi har fått långt mycket mer ansökningar än vad vi räknat med och det har gjort att vi inte var förberedda, tyvärr. Vi jobbet nu febrilt på att förbättra strukturen på våra system för att Ni ska känna er helt nöjda och förstådda hos oss.</p><p></p><p>Tack för ert tålamod.</p><p></p><p>Som alltid: Brådskande och case-specifika frågor tar ni bäst via mail. Vi bemannar den och telefonen 10-16. Innan vår växel är fullt fungerande nås vi lättast per email.</p><p></p><p>/Ludwig Pettersson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Savelend, post: 21742, member: 2278"] Det har du absolut rätt i. Vi är inte alls nöjda med oss själva när det gäller tiden från ansökan -> besked -> utbetalning senaste dagarna. Då vi är nystartade är inte alla rutiner på plats och vi utvärderar efter varje dag vad vi kan göra bättre. Vår målsättning är att vi ska vara humana och visa en stor förståelse för våra kunders situationer. Detta innebär att ringer du in och säger "Hej Ludwig, jag blir en dag sen med lånet" och pengarna sedan kommer in så kommer vi vara glada för att du betalade tillbaka och inte ta ut några extra uppgifter. Jag förstår att det är svårt att lita på ett nystartat bolag, men vår målsättning från början har varit att ha den bästa kundsupporten. Vi har fått långt mycket mer ansökningar än vad vi räknat med och det har gjort att vi inte var förberedda, tyvärr. Vi jobbet nu febrilt på att förbättra strukturen på våra system för att Ni ska känna er helt nöjda och förstådda hos oss. Tack för ert tålamod. Som alltid: Brådskande och case-specifika frågor tar ni bäst via mail. Vi bemannar den och telefonen 10-16. Innan vår växel är fullt fungerande nås vi lättast per email. /Ludwig Pettersson [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Nytt smslån, savelend.se?
Topp