• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Beviljad 15, går bra att logga in. Spontant svårt att se att ett FI reglerat företag är en enda bluff men det får visa sig till veckan
Sjukt att jag blev beviljad och ej kan logga in. Blev beviljad fredags kväll. Men jag väntar till imon för att se ifall pengarna trillar in :)
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Sjukt att jag blev beviljad och ej kan logga in. Blev beviljad fredags kväll. Men jag väntar till imon för att se ifall pengarna trillar in :)
Fast förbered dig på att det kan vara så att dom betalar ut efter 2-3 bankdagar (relativt nyligen ändrat på deras hemsida).
 

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Fast förbered dig på att det kan vara så att dom betalar ut efter 2-3 bankdagar (relativt nyligen ändrat på deras hemsida).
Fast har man fått sms om att utbetalning är på gång inom 1 dag, så lär ju pengarna dyka in som senast på tisdag, beroende på vilken tid dem gör utbetalningen på måndag
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Fast har man fått sms om att utbetalning är på gång inom 1 dag, så lär ju pengarna dyka in som senast på tisdag, beroende på vilken tid dem gör utbetalningen på måndag
Var inte så säker på det. Saker kan ju ändra sig, speciellt när det kommer till ett nytt sms lån.
Men som sagt, folk får ha is i magen och vänta ut tiden bara.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp