• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag som skrev detta inlägg, jag vet att det inte är samma företag, då det är ett nytt orgnr och dom är anslutna hos FI, det kan man själv söka på. Sedan är bolags ägaren inte desamma.

MVH

det finns gott om lånegivare som är registrerade hos FI det är däremot ingen som hellst garanti för att dom är ärliga.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
registrerat 120612 har inte f-skatt det är 2 syskon eller 1 par som driver det.finns inga fler personer.1 av dom driver 1 gatukök.

på alla bolag står det skall bedriva ett icke tillståndspliktig finansiell verksamhet??vad menas med det.behöver dom inte tillstånd eller??
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
www.minifinas.se

Hej

Jag sände en ansökan till dem i morse ansökte om 5.000.
Nu alldeles nyss fick jag ett meddelande som lyder. Vi beviljar endast 2.000 som högsta belopp och dessutom startar vi först i september.
Det framgår av vår startsida.

Jag sms tillbaka och frågade när dom hade skrivit in den texten, för den stod banne mig inte i morsse och jag frågade också för det, verkar ju vara någon som fått sitt lån utbetalt.

Som svar på detta fick jag att den texten hade dom lagt in nu i kväll och dessutom var dom underbemanade.

Nu har jag åter skrivt och frågat vad som händer med avgiften för det sms som jag sände i morse, men givetvi det har jag inte fått svar på.

Ja, vad ska man nu tro om dessa. Vadå underbemande företaget består ju bara av två personer, ska dom anställa fler inna dom kommer igång med sin utlåning.
Enligt ders sida så står det nu att de lånar ut högst 2.00 i sommar, är 1 september sommar? Nej något konstigt är det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp