• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Svar nej

Nej, jag visste inte om detta lån förrän jag läste på forumet om att någon hade fått erbjudande hemsänt, då jick jag in o kollade och sen sökte jag på vinst o förlust, på vimste verkar det som nu i varje fall.
Jag so sökte 20 på kvällen och hade pengarna på kontot morgonen den 21.
Ingen ifo via miniuc att någon sådan tagits. etc etc
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Grattis till er som har fått lånen men det verkar ändå så som om man måste tjäna ganska bra för att få lån hos dem och ha huslån med mera. Då har man ju säkerhet. Jag har fått erbjudande hemskickat om att jag är förgodkänd men jag vågar inte skicka in för risken att få avslag.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag vet inte om jag ska tro hälften om vad som skrivs om Nödkontanter här. Är företaget seriöst eller ej? Tar de UC? Laddar man ner ansökningsblanketten står det "UC" allra längst ner på den och företaget som äger Nödkontanter samarbetar med Minuc om man tittar på keycodes hemsida. Är här verkligen någon som har fått lån beviljat hos dem eller är det mesta i denna tråd bara larv?

Jag var en av de skeptiska,har skrivit flera inlägg härinne,ett där jag fick ett brev hem där det stod jag redan var beviljad Öööö tänkte jag,men sökte via nätet och idag Måndag fanns 20.000 riksdaler på mitt konto..Så seriöst bör det ju vara..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Grattis till er som har fått lånen men det verkar ändå så som om man måste tjäna ganska bra för att få lån hos dem och ha huslån med mera. Då har man ju säkerhet. Jag har fått erbjudande hemskickat om att jag är förgodkänd men jag vågar inte skicka in för risken att få avslag.

Så stod de på mitt också att jag var redan godkänd, och hade pengarna imorse på kontot
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har alla som blivit godkända huslån och hög inkomst? Eller är der någon annan som fått gpdkänt som tjänar mindre och har dålig uc?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp