• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

fredski

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
7 Februari 2013
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
21
Poäng
92
Jag har inte fått lån av dem ansökte nyligen om lån på 10 000kr.
En betalningsanmärkning, 6uc, och 150 000 i inkomst enligt uc..
Fick avslag p.g.a anmärkningen, möjligt att jag kanske hade fått lån med bättre inkomst det framgick inte, men att dom skulle vara lätta att få lån av skriver jag inte under på :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Problem med Mobilt Bank-id vid ansökan

Jag har inte fått lån av dem ansökte nyligen om lån på 10 000kr.
En betalningsanmärkning, 6uc, och 150 000 i inkomst enligt uc..
Fick avslag p.g.a anmärkningen, möjligt att jag kanske hade fått lån med bättre inkomst det framgick inte, men att dom skulle vara lätta att få lån av skriver jag inte under på :)

Är det någon här som vet om det går att ansöka hos Nödkontanter med Mobilt Bank-id?
Det krånglar när jag försöker.. men troligtvis är det deras hemsida som inte kan ta emot det för jag var nyss inne med mitt Mobila Bank-id på mina sidor på SKatteverket... och då funkade det... Någon annan som har testat att ansöka med Mobilt Bank-id hos Nödkontanter?
 

acorn

Kunnig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
276
Mottagna reaktioner
45
Poäng
167
Mailat lite med nödkontanter och frågat om deras syn på förfrågningar. Enligt de själva tillåter de max 15 UC förfrågningar det senaste året.

Kan ju vara bra att veta att inte söka om man har mer än 15 stycken förfrågningar så att man inte drar på sig nya i onödan.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej.

Jag ansökte igår om ett lån på 10.000.
Jag har skulder sedan tidigare, 80.000 ungefär.
Har haft skulder hos fogden från och till under 5år, men har just nu betalat av allt som har varit där.

Fick ett mail idag om att mitt lån gick igenom.
har inte sett pengarna ännu men det låter ju lovande :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som vet vilket inkassobolag dessa använder och om dem medger en seriös avbetalningsplan?

Då de tog en UC vid låneansökan så undrar jag även om ni som låtit det förfalla åkt på en missbrukskreditering?
 

Zelda

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
14 November 2012
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Hur många förfrågningar har ni?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nånstans i trådarna står det att de inte har inkasso utan det går till kfm direkt.men om det stämmer vet jag inte.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp