• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

janne1974

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 November 2011
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Nån som fått nått lån hos dessa på slutet? Har fått hem ett brev från er att jag är förbeviljad. Är det större chans att få lånet beviljat då? Jag har fast inkomst, inga betalningsanmärkningar, 4 uc förfrågningar, dock en del lån och krediter.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Dom tar uc!!!
Sökte i förrgår, fick svar dag, avslag, har för många förfrågningar....
Någon skrev i en annan tråd att INGEN går på föfrågningar men det gör dessa!!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ojo det gör i stort sätt alla lånegivare.både om man har många ff från uc eller annan.så varför nån skrev så förstår jag inte.t om förmånga frågor vet jag är värre än 1-2 anm har jag fått höra av lånegivare.så ff påverkar tyvärr mycket.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ojo det gör i stort sätt alla lånegivare.både om man har många ff från uc eller annan.så varför nån skrev så förstår jag inte.t om förmånga frågor vet jag är värre än 1-2 anm har jag fått höra av lånegivare.så ff påverkar tyvärr mycket.

Det har jag också sagt hela tiden, att dom flesta kollar förfrågningar, och då antalet, men det hävdade någon i en annan tråd att det gör ingen, bullshit säger jag!
 

Nollah

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
8 November 2012
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag sökte vid 3-tiden i natt, fick ett mail 9.15 att lånet var beviljat så nu väntar jag bara på pengarna...
Inkomst: ca 175000kr
UC: 10-15 st
Blancolån: ca 10000kr
Övriga lån: ca 30000kr
Inget hos fogden
 

janne1974

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 November 2011
Meddelanden
43
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Sökte häromdan, var förbeviljad, inga anmärkningar, två UC förfrågningar, fick avslag p.g.a. för höga ränte utgifter. Fuck!
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Sökte häromdan, var förbeviljad, inga anmärkningar, två UC förfrågningar, fick avslag p.g.a. för höga ränte utgifter. Fuck!


Står på deras hemsida att alla som har taxerad inkomst på över 150000 är förbeviljade, men sen tar dom kreditupplysning.....
Jag fick samma svar som du från cash2you för ett år sen, för mkt ränteutgifter så blir nej.
 

janessa

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 Mars 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Inget svar tittade skräpposten på mejlen där va den

Du har sökt ett lån hos Nödkontanter Sverige AB, vi kan tyvärr inte bevilja din ansökan p.g.a. att du är omfrågad hos upplysningscentralen (UC) för många gånger det senaste året.

Med vänliga hälsningar
Nödkontanter Sverige AB
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag har själv fått svaret att mer än 10 på 1 år var för mycket forex var en av dom som gav mig det svaret.sen var det en till som jag tyvärr inte kommer ihåg nu dom tyckte 7 på 1 år var för mycket.så det e olika kanske hur dom tycker.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp