• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Fick nyss mejl från nödkontanter att mitt lån var beviljat, men undrar om det skickas papper hem om lånet fast jag signerat med bankid. någon som vet de som fått lån hos dom?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Inga papper what so ever. Har inte fått ett endaste brev från dom
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Sebb ja det gjorde jag. Du lär få pengarna imorgon, sen dras det från autogiro i slutet på månaden.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Ni måste ha väldigt tur för jag ansökte och fick ej lån fast jag har inga anmärkningar eller skulder.
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Eller otur? Vem vet egentligen villkoren för detta lån? Inte jag i alla fall
 
M

MadMan

Gäst
Poäng: 0
Sidan ser verkligen barnslig ut. Information om effektiv ränta borde stå lika tydligt som övriga fetstilta siffror.
Kanonbra, verkar som att andra mindre seriösa inte tar UC.
Dom är inte seriösa.
Svårt att veta, någon som varit med om hela processen med att både låna och betala tillbaka kanske kan berätta hur det funkade?
Beviljar fan nästan ingen.
Låter iofs som tecken på seriositet, det ska inte vara för lätt att låna. Med tanke på att den effektiva räntan är så hög som 34% så är det väl lika bra att folk inte får lån... ;)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vet inte om jag kan tillföra så mycket mer än att det fungert utmärkt för mig. Gick snabbt och enkelt.15,000 på kontot på ett dygn och betningen har dragit via autogiro varjemånad. Räntan, ja vad skall man säga mer än att denna typ av lån kostar lika mycket överallt, banken är det ju ingen ide att ens fråga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp