• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat springfinance?

razors78

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
13 Mars 2012
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Ni som sökt lån på den sidan (Springfinance), har ni alla anställning av något slag? Tänkte höra, för själv funderar jag på att ansöka. Men kanske lönlöst om man är arbetslös?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Blev beviljad 40000 av springf. fick hem avtal de ville ha komplettering (lönespec. och tre månaders kontoutdrag). Skickade in allt fick sedan ett sms efter 2 dagar
att de inte skulle ge något lån, tog kontakt med dem (hade skrivit att jag skulle
lösa andra lån för på låneansökan och de hade godkänt det) Blev upprörd över
deras behandling , då kunde de ju gett mig nej direkt om de kände sådana tveksamheter. Kändes fel och lämna ut hela månaders kontoutdrag.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Massa skulder

Tror ni de är lön för mig att snöka från dom? Har 40+ UC. 250000 i skulder. Inkomst 310000.
Vad tror ni? Skulle behöva göra mig av med alla skit smslån..Har verkligen satt mig i skiten.. Får ju självklart skylla mig själv men vill bara ordna upp detta nu.. Vet ni någon som lånar ut till en som mig????
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tror knappast det är lönt, hade 150000 i skulder 13 uc 300000 i inkomst, ska de
börja kolla kontoutdrag som med mig så tror jag det blir svårt
 

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
Ja det är väl helt kört för mig nu tror jag. Om någon bara kunde ge en sista chans så man kan bevisa att jag kan betala av alla mina skulder. Det är pga alla smslån som jag har hamnat i skuldfällan. Om någon har ett tips till mig om var dom kanske skulle låna mig pengar så skriv gärna det här.
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Håll er ifrpn SpringFinace! Det är inte seriöst att begära in tre månders kontoutdrag. Ingen kreditgivare har rätt att snoka i ens privata affärer på det sättet. Sen än är det ju som sagt lätt att fejka och frisera kontoutdragen om man vill det..Men som sagt det är över gränsen att överhuvudtaget begära in dom. Jag hade anmält dom till både polis och finansinspektionen!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag känner mig lurad!

Jag fick beviljad 50 000kr först men sen jag skickade in kompletterande handlingar fick jag avslag.Fick hem skuldebrev och trodde att allt var klart men det kom inga pengar in på kontot,
ringde dit och frågade var som hänt fick till svar att det inte hade blivit godkänt efter 1vecka.Varför inte kolla allt sådant före innan man beviljar lån.Dom säljer skinnet innan björnen är skjuten.Sök inte ngt lån där./Anneli Nilsson i Gävle
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ja tyvärr så är det lönlöst,man får ju inte lån där fast man är tillsvidare anställd.

Ni som sökt lån på den sidan (Springfinance), har ni alla anställning av något slag? Tänkte höra, för själv funderar jag på att ansöka. Men kanske lönlöst om man är arbetslös?

Hej! Tyvärr så är det nog så,man får ju inte lån där fast man är tillsvidare anställd med en skaplig månadslön,dom ska ju ha kontoutdrag 3mån bakåt,så passa dig för dom du blir bara besviken om du söker.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det blev lika för mig.

Blev beviljad 40000 av springf. fick hem avtal de ville ha komplettering (lönespec. och tre månaders kontoutdrag). Skickade in allt fick sedan ett sms efter 2 dagar
att de inte skulle ge något lån, tog kontakt med dem (hade skrivit att jag skulle
lösa andra lån för på låneansökan och de hade godkänt det) Blev upprörd över
deras behandling , då kunde de ju gett mig nej direkt om de kände sådana tveksamheter. Kändes fel och lämna ut hela månaders kontoutdrag.


Hej! Jag fick likadan behandling först beviljad sen avslag,jag skulle också lösa andra lån,håller med om att dom kan säga nej direkt.Tycker att det är skumt med att dom ska ha 3månaders
ontoutdrag.Man blir väldigt lurad av förtaget dom vill ju bara ha ett godkänt id och lönespec säger dom först men sen när man får hem lånehandlingar så ska dom mera dokument(typ kontoutdrag,utdrag av dom lån man ska lösa mm.)Passa er för dom
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp