• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

någon som testat lanforalla?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
va är vitsen att freedom har denna sidan när dom själva är förmedlare,kan man ju lika gärna söka hos freedom.fattar faktiskt inte poängen med dessa.kommer defenetivt inte bli lättare få lån.för freedom är själva ingen lånegivare och ger ut lån så då går man igenom 2 låneförmdelare innan man vet om man blir beviljad eller inte.

men kul se om det blir lättare då.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Konstigt att på freedoms hemsida står det att man ska ha minst 100 000kr/år !!
Men på Lanforallas sida står det 80 000kr/år!! Man vet inte vad man ska tro,då det nu ska vara samma låneförmedlare.
 

Marita

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 Juni 2012
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Japp

Ja det gör jag, än har jag inte hört ett pip, har inga förhoppningar heller
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
lånföralla??

Någon som sökt och fått svar...och var det lätt att bli beviljad?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
skrattretande

Lån för alla är ett hån .Skickade in ansökan på 1 sek fick jag avslag ändå står det betalningsanmärkningar inget hinder mina bet anmärkningar går ut feb . har inget på kf vill låna men avslag ändå står det att det är så enkelt att låna .hmmm hur kan dom svara på 1 sekund när dom inte ens kollat historiken vad är det fär låne instititut man blir uppretad nu kommer det ju en till förfrågan på mina andra blir ännu svårare att låna.nääöää det här kommer jag skriva om i tidningar får det gå till så här inte kan man ringa inget telnummer inget organisationsnummer .lån med bet anm hmmm å desutom sånna som går ut nu i feb FÖRBANNAD
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har bolag inget telefonnummer eller organisationsnummer eller annan form av information som är sökbart så skall man iinte söka för de ofta är oärliga.

o ja denna sida gav min mage onda aningar när jag första gången såg den.skrev faktiskt till freedom och frågade vad denna sida var för några.skrev också att jag upplever dom som bluff eftersom det inte står att det är hos er som ansökan hamnar hos.och eftersom dom själva är förmedlare av lån varför skall man gå igenom denna först,sen freedom sen skall freedom skicka ut ansökan till de anknutna bankerna.fick ett kort o snorkigt svar att de är ombud till oss.innebär alltså mer pengar till freedom o ev dessa.bullshit.

freedom ligger inte högt i kurs hos mig.tycker de är så kass
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp