• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nätlån - funkar de?

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
sökte om lån där idag tidigt imorse och fick svar att dom återkommer med besked senare via mail. någon som vet hur lång tid detta brukar ta?

http://www.natlan.se/
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
hej

De svarar inom 24 timmar men de är bra och man kan förlänga lånet hur många gånger man vill.
 

rofero

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 Maj 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
har ingen bra erfarenhet av dom.skickade in skuldbrev och kopia på id för en vecka sen och fortfarande inga pengar på kontot,har mailat dom tre gg utan svar,vad gör man?
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
har ingen bra erfarenhet av dom.skickade in skuldbrev och kopia på id för en vecka sen och fortfarande inga pengar på kontot,har mailat dom tre gg utan svar,vad gör man?

Då kan man ju t ex ringa och fråga vad som händer.

Har aldrig haft några problem med Nätlån, brukar maila in skuldebrevet och oftast hinner man få pengarna samma dag om man skickar in det före kl 13. Också bra att ha och göra med om man inte kan betala och behöver avbetalning.
 

rofero

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 Maj 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
kan ju då tala om att jag även har RINGT 2 gg och då får till svar att alla handläggare är upptagna och att man bara kan nå dem via mejl.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nätlån38an

jag hade ett lån hos 38an som gick till inkasso för 2 år sedan. har sedan prövat att söka på nätlån och fått nej och när jag mailat och frågat varför jag har fått nej så har ett standardiserat svar kommit "försök igen" och det har jag gjort men icke fått lånet trots "rena papper". Fick då av en slump se på 38ans hemsida (som för övrigt har stängt idag) att det är dom som är ägare till nätlån och då fick jag ju även svaret på varför jag inte kunde få låna. Tänk om dom upplyst om det istället!
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Nätlån

Nätlån är bluff.
Svarar ej på mejl och varken ja eller nej på ansökan
Skitföretag
Spara pengarna och sök ej där
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Inga problem

Har aldrig haft problem med nätlån eller 38:an

Ger även avbetalningar dock dyra.

Men det går att prata med dem även om det kan ta tid.
Tror det är samma bolag/ägare eras räkningar är väldigt lika
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp