• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

När UC uppdateras för inkomst 2012

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej alla,

Har försökt hitta svar men inte lyckats. Min fråga är: nu när inkomsten uppdateras i UC Med den nya info på årsinkomst kommer ens score att förändras till det bättre? Självklart menar jag ifall inkomsten ökar från 2011 till inkomsten 2012.

Jag har massa förfrågningar och årsinkomst 2011 var 231000kr men den nya 2012 så har jag det dubbla alltså 471000kr kommer det öka chanser för att få ett lån eller är det fortfarande kört pga förfrågningarna?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej alla,

Har försökt hitta svar men inte lyckats. Min fråga är: nu när inkomsten uppdateras i UC Med den nya info på årsinkomst kommer ens score att förändras till det bättre? Självklart menar jag ifall inkomsten ökar från 2011 till inkomsten 2012.

Jag har massa förfrågningar och årsinkomst 2011 var 231000kr men den nya 2012 så har jag det dubbla alltså 471000kr kommer det öka chanser för att få ett lån eller är det fortfarande kört pga förfrågningarna?

Tyvärr medför inte ökad inkomst att man automatiskt får bättre score förfrågningarna spelar fortfarande roll.
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Det är klart ökad inkomst ger högre scoring. På UCs hemsida kan du se vilken vikt varje kriteria har.
 

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tack för info ska kolla hemsidan!
 

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Jag kan av egen erfarenhet säga att förfrågningar spelar en väldigt stor roll i UC
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Till er som inte har tjänsterna.. Hoppas koderna funkar för alla!

Som tidigare kund till Mitt Kreditbetyg vill vi erbjuda dig ett riktigt pang-erbjudande. Du får Mitt Kreditbetyg under 6 månader för endast 95 kr (ord pris 149 kr). Ange kampanjkoden 2013maj4 (giltig tom 20130616).

Dessutom får du chansen att låta en vän prova Mitt Kreditbetyg till samma förmånliga pris. Dela med dig av kampanjkoden ovan, så får också en av dina vänner prova tjänsten under 6 månader för bara 95 kr.

UC erbjuder nu tjänsten Min Bevakning i 12 månader, där du får ett sms eller epost när något händer, för bara 149 kr (ord pris 295 kr). Ange kampanjkoden 2013maj1 (giltig tom 20130616).
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag kan av egen erfarenhet säga att förfrågningar spelar en väldigt stor roll i UC

Samma här att tro att bara för att UC uppdateras så spelar inte det någon roll att man har många förfrågningar stämmer inte vet jag också själv av egen erfarenhet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Bara för att uc uppdaterats är det inte enklare att få ett samlingslån om man har många förfrågningar det har jag bittert fått erfara.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp