• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Moneybuddy igång igen!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Någon som vet om man får låna efter inkasso hos dessq ?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jorå, dom funkar bra, dom försöker bara göra sej av med dom som inte sköter sina lån...
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Ja...dom har allmänt stängt men jag behöver bara mejla dom från "Mina Sidor" så fixar dom ett lån... Dom sa dom håller på att jobba på ett system som håller öppet för dom som skött sina lån.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja...dom har allmänt stängt men jag behöver bara mejla dom från "Mina Sidor" så fixar dom ett lån... Dom sa dom håller på att jobba på ett system som håller öppet för dom som skött sina lån.
Vilken diskriminering får de verkligen göra så? De borde anmälas.
 

acorn

Kunnig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
276
Mottagna reaktioner
45
Poäng
167
Jag kan ju tycka att det är fel att de gör så men de har all rätt i världen att välja vilka de lånar ut till.

Att inte vilja låna ut till de som inte har skött betalningar tidigare är ju inte jättekonstigt egentligen i min mening. Om man tar en privat jämförelse så blir man väl mindre och mindre benägen att låna till vänner som aldrig betalar tillbaka det de har lånat?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp