• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låneförmedlare/Banker

Ihsan

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
8 Augusti 2024
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej
Jag har varit i kontakt med båda Lendo och ställt frågan om hur många banker samarbetar de med vid en låneansökan om privatlån över 300k och svaret var ca 12 lånegivare då det är många banker som inte erbjuder privatlån längre efter räntehöjningen,
Har någon koll här på vilken låneförmedlare som har flest samarbetspartners då jag vill gärna ansöka om samlingslån.
Lendos samarbetspartners känns inte bra det e typ Coop och Ica där man inte har någon chans sedan är det typ Northmill och andra som har höga räntor
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Småbarnspappa

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
17 Augusti 2024
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Tror forfarande Lendo är bästa alternativet. Tyvärr en del banker som försvunnit eller blivit tuffare med utlåning på senaste tiden. Bla Sevenday har stoppat utlåning helt…

Ett annat tips är att kontakta bankerna direkt. Ofta kan dem kika på ett förslag utan att ta någon UC direkt. Collector Bank hjälpte mig på det sättet och beviljade samlingslån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp