• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lån på 100000 kr trots många förfrågningar?

marbe51

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
om man söker ett lån hos ngn som inte tat UC kan de ändå se dessa. Och de som tar UC kan de se ex soliditet?
Dum fråga kanske men är lite fundersam på hur jag ska göra. Min betalningsanmärkn. går ut 14 oktober men har i nuläget 11 UC men efter 1 nov är de 6 st. Det är lite bråttom med ca 25000 först i slutet på oktober(har lite privata skulder) om jag lånar hos leasy, tror ni det skulle gå?
Och sedan i början på nästa år då jag är helt utan UC kan ta ett lån på ca 100000 kr, syns det då att jag har förfrågning där? Är det ngn som fattar hur jag menar?:)
Jag har 25000 hos cashbuddy och 15000 hos cash2you. Är det ngt hinder för att låna hos leasy?
Tacksam för råd
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hänger inte bara på ff dom kan inte se varandras upplysningar men dom kan se om du har underskott av kapital sökte själv lån men kommer inte ihåg vad för lånegivare det var.de tog inte uc.
de kontaktade mig och ville veta varför jag hadde underskott på inkomsten.

de kunde inte se var mina utgifter går till men frågade om jag hadde lån någon annanstans och blev däremed nekad.vet inte om man s'äger underskott av kapital.och lite rörigt förklara.

men de ser mer ä'n man tror men de kan inte se var någonstans man har sina lån.

men jag fick lån hos thorn för ca 3 år sedan med 200000 i olika krediter och lån 35 uc och inkasso.då var det inga problem hadde också massor av smslån tagna.så ärligt talat är det en chansning.jag har läst att många fler idag blivit nekade hos thorn som en gång vara världens lättaste.

så du får nog bara testa helt enkelt.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
tyvärr kommer jag inte ihåg det idag eftersom det var ett par år sedan.utan jag ville bara förklara att de ser mer än ff.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp