Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet:
Skriv under här
.
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Compricer
- Jämför lån (ny)
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Merax
- Lån utan UC, pengar via Swish
6.
Ferratum
- Lån utan UC
7.
Credifi
- Lån utan UC
8.
Brixo
- Lån utan UC
9.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
11.
Binly
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag har ansökt om skuldsanering!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 379645" data-attributes="member: 947"><p>Ja det främsta problemet till den här enorma tidsåtgången (syftar kanske främst på 5 månader till samtal) är väl egentligen två saker.</p><p></p><p>1. Att många som inte är i närheten utav att kunna bli beviljade söker, ofta flera gånger om. Någon med klarnaskuld på 17.000 vill ha skuldsanering. Eller någon som ägnat sig åt bedrägerier.</p><p>2: Att man kanske inte har personalen som man hade behövt egentligen, här har väl kanske politiken ett ansvar.</p><p></p><p>Men jag tror verkligen att punkt 1 på något sätt måste kunna effektiviseras, hur vet jag inte. Man kanske skulle haft möjlighet att på kontor träffa en KFM-anställd där man pratar 30-45 minuter och att man först efter det samtalet tar ställning till huruvida man får inledande eller inte? Nu sköts ju det via telefon men det kanske hade gått fortare/enklare om detta sker på plats. Jag vet inte riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 379645, member: 947"] Ja det främsta problemet till den här enorma tidsåtgången (syftar kanske främst på 5 månader till samtal) är väl egentligen två saker. 1. Att många som inte är i närheten utav att kunna bli beviljade söker, ofta flera gånger om. Någon med klarnaskuld på 17.000 vill ha skuldsanering. Eller någon som ägnat sig åt bedrägerier. 2: Att man kanske inte har personalen som man hade behövt egentligen, här har väl kanske politiken ett ansvar. Men jag tror verkligen att punkt 1 på något sätt måste kunna effektiviseras, hur vet jag inte. Man kanske skulle haft möjlighet att på kontor träffa en KFM-anställd där man pratar 30-45 minuter och att man först efter det samtalet tar ställning till huruvida man får inledande eller inte? Nu sköts ju det via telefon men det kanske hade gått fortare/enklare om detta sker på plats. Jag vet inte riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Jag har ansökt om skuldsanering!
Topp