• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Flexlimit - hantering av ansökan

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Ansökte nyss om 10K hos Flexlimit. Behöver akut åtgärda en trasig tand. Fick meddelande om att jag blev godkänd i deras Tink-kontroll och att kundtjänst nu hanterar ansökan. Samtidigt står det i deras FAQ att man ska få besked direkt. Någon som vet hur länge det tar innan Flexlimit lämnar besked?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Filleman

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
31 Augusti 2022
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Ansökte nyss om 10K hos Flexlimit. Behöver akut åtgärda en trasig tand. Fick meddelande om att jag blev godkänd i deras Tink-kontroll och att kundtjänst nu hanterar ansökan. Samtidigt står det i deras FAQ att man ska få besked direkt. Någon som vet hur länge det tar innan Flexlimit lämnar besked?
Blev samma för mig igår, fick besked imorse vid 09.
 

lulle7

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
16 September 2021
Meddelanden
210
Mottagna reaktioner
27
Poäng
112
Ansökte nyss om 10K hos Flexlimit. Behöver akut åtgärda en trasig tand. Fick meddelande om att jag blev godkänd i deras Tink-kontroll och att kundtjänst nu hanterar ansökan. Samtidigt står det i deras FAQ att man ska få besked direkt. Någon som vet hur länge det tar innan Flexlimit lämnar besked?
Har du fått något besked?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 341
Mottagna reaktioner
433
Poäng
557
Flexlimit skall enligt egen utsago stoppat all
utlåning för nya kunder? Har ni lånat innan?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp