• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Fått mail från pluros.se

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har fått ett mail från www.pluros.se med erbjudande om att låna upp till 5000 kr.
Har någon hört talas om dessa, eller är det ytterligare ett blufföretag??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
vem vet

jag litar inte längre på uppstickare som tar 50 kr för en ansökan. kan tänka mig att detta kan vara något bolag som bara vill åt en massa ansökningsavgifter. man har torskat så många ggr på detta. sidan är dessutom helt anonym och det är varningstecken nr 2.
Men helt klart kommer många att offra en 50-lapp och gå med förväntan som sedermera förbyts i besvikelse. men tänk då på att någon annan fick äta sig mätt den dagen på din sista femtiolapp. det är hårt i mobillåneträsket..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Om man läser villkoren noga så verkar det tas ut en avgift per ansökan på separat faktura, plus smskostnad. Så risken är väl om man söker och får avslag så får man ändå en faktura att betala... står också att det är 30 eller 90 dagars faktura. Ingenting om årsinkomst. verkar bara vara att lura folk på så mycket pengar som möjligt!
 

gaisarn76

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 December 2011
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag har testat idag så vi får se om man får besked.
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Idag Lånar Trustbuddy ut 2 x 5000 väldigt generöst i en påsk kampanj.. betala tillbaka innan 14 dagar och de tar ingen ränta alls... annars kan man senare förlänga per 30 dagars period för 450 per 5 lax... Prova där istället... men 2 x 5 000 gäller enbart idag när kanmpanjen är... gäller även för nya kunder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp