• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Få tillbaka erbjudande via lendo?

jessan94

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
16 Juli 2024
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
21
Hej! För 4 dagar sedan försvann , så som jag tänkte, tillräckligt många uc:n för o kunna söka ett samlingslån i lendo,fick första chansen efter så långt tid ett erbjudande från ikano bank,dock inte bästa räntan och så hög belopp jag ville men det var ett erbjudande iaf och räcker för o samla ett par småkrediter och spara några tusen i månaden, men tänkte "åh ska prova sänka beloppet o se om jag får fler.." och då försvann ju ikano bank erbjudandet. Hörde av mig till lendo,helt besviken! Dem maila ikano bank och skulle höra av sig till mig igen, troligen måndag nu då.
Har ni vart med om detta,att lendo löst det och ni då har fått tillbaka erbjudandet? Löser det sig?
Är så besviken och ledsen! Missa jag min enda chans efter så långt tid?
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jessan94

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
16 Juli 2024
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
21
Hej! För 4 dagar sedan försvann , så som jag tänkte, tillräckligt många uc:n för o kunna söka ett samlingslån i lendo,fick första chansen efter så långt tid ett erbjudande från ikano bank,dock inte bästa räntan och så hög belopp jag ville men det var ett erbjudande iaf, och tänkte "åh ska prova sänka beloppet o se om jag får fler.." och då försvann ju ikano bank erbjudandet. Hörde av mig till lendo,helt besviken! Dem maila ikano bank och skulle höra av sig till mig igen, troligen måndag nu då. Har ni vart med om detta,att lendo löst det och nu fått tillbaka erbjudandet? Löser det sig?
Är så besviken och ledsen! Missa jag min enda chans efter så långt tid?
Måste tillägga att vid ändrig fick jag altså ej andra erbjudande då, samt att ikano bank ej gav ett erbjudande igen vid ändring då..
 
Senast ändrad:

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 939
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Utifrån vad andra skrivit skulle jag säga att det är liten chans att det löser sig.
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
778
Mottagna reaktioner
373
Poäng
497
Hos bankerna blir detta tyvärr en ny "förfrågan" men som DOCK inte påverkar ditt betyg något.
Men däremot kan det hanteras olika i bankernas system automatiskt så att kolla med Ikano själv kan vara en lösning med.
 

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Du kan väl gå på det gamla erbjudande eller ? Konstigt iallafall . Kontakta Ikano direkt om Lendo inte hjälper
 

jessan94

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
16 Juli 2024
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
21
Hej! Det är ju det som är min fråga, att jag isåfall tar tillbaka det dem erbjöd, men frågan är om dem kan ge tillbaka det erbjudandet?
Går ju göra ändringar till o från under 5dagar i lendo utan ny uc.. så undrar varför dem tog tillbaka erbjudandet vid ändring. Men dem har ju gett ett erbjudande första ansökan, dessutom(verkade det som iaf) att det bara var att signera på en gång, utan komplettering eller så. Beslutet var altså taget, som det verkar då. Men vid en ändring i ansökan försvann erbjudandet.
 

jessan94

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
16 Juli 2024
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
21
Går ju göra ändringar till o från under 5dagar i lendo utan ny uc.. så undrar varför dem tog tillbaka erbjudandet vid ändring. Men dem har ju gett ett erbjudande första ansökan, dessutom(verkade det som iaf) att det bara var att signera på en gång, utan komplettering eller så. Beslutet var altså taget, som det verkar då. Men vid en ändring i ansökan försvann erbjudandet.
Dem tog altså inte tillbaka erbjudandet menar jag,utan fick ingen erbjudande av dem igen vid en ändring av ansökan då.
 

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
Då kan du ändra till det ursprungliga o se vad som händer?
 

jessan94

Viktig medlem
Poäng: 21
Blev medlem
16 Juli 2024
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
21
Då kan du ändra till det ursprungliga o se vad som händer?
Var ju tanken och ringde in till Lendo som svara mig att dem kontaktar dem, och "då får du ett mail med signeringen av erbjudandet isåfall". Men inte klart att det löser sig, utan mer som "vi ska se om det går o lösa". Vill därför gärna se här vilka som vart med om samma och det faktiskt löser sig. Får ju vänta tills imorn med svar iaf!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp