• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Dinfinans, saknade ränteuppgifter.

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det är väldigt konstigt beteende från dem kan de vara så att de försöker undanhålla Chief fakturor för att stoppa allt i egen ficka utan att Chief får arvode för fakturering. Antagligen kommer de lägga av och försöker få ut så mycket som möjligt från gamla låntagare.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
en tredje

ja, här dök en tredje faktura upp idag... Alla är på redan inbetalda avgifter och räntor. Jag har alla kvitton och gamla fakturor kvar så jag kan bevisa det, men frågan är ju om dinfinans bryr sig om det.... De är nog bara desperata, särskilt eftersom de inte fakturerar via sitt ordinarie faktureringsbolag...
 

Silver

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
19 April 2013
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
ja, här dök en tredje faktura upp idag... Alla är på redan inbetalda avgifter och räntor. Jag har alla kvitton och gamla fakturor kvar så jag kan bevisa det, men frågan är ju om dinfinans bryr sig om det.... De är nog bara desperata, särskilt eftersom de inte fakturerar via sitt ordinarie faktureringsbolag...


Väldigt konstigt. Får man överlåta fakturor till andra faktureringsbolag utan att meddela kunden först?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ni som fått faktura från dem har den kommit på mejlen eller post i brevlådan?
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Silverwik är dinfinans bolagsnamn, så de skickar plötsligt ut fakturorna själva istället för att använda sig av sitt faktureringsbolag, chief.
 

blueeeyee

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
17 Juli 2013
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Jag hade ett lån hos dom för ca 2 år sen tror jag. För ca 2 veckor sen fick jag ett mail där dom tackade för inbetalning och ärendet var avslutad. Skrev till dom då vad det gällde, fick inget svar på min fråga men fick däremot information om att jag hade dröjsmålsränta som inte var betald. Och att dom hade skickat ut en faktura i början på april. Jag har inte fått något faktura.

Vad är grejen med detta företag??
 

Silver

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
19 April 2013
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Är det någon som inte har betalt sin faktura som hört något mer från DinFinans eller fått fakturan skickad till KFM?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp