• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 559
Poäng
5 137
Då förstår jag. Syrran som har så svårt att hålla tillbaka impulserna hjälps ju föga av, vet ej.
Man kan inte älska allt och alla. Syrran är rakryggad och kan säga ifrån och det uppskattar jag med henne. Det jag uppskattar extra mkt är att hon är prestigelös och därför har hon min respekt. Angående funktionen att ignorera medlem så stämmer det att allt fr den blockerade personen försvinner. Rekommenderas om man vill slippa se innehåll fr en viss person. Frid och fröjd med en enkel knapptryckning.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Då förstår jag. Syrran som har så svårt att hålla tillbaka impulserna hjälps ju föga av den funktionen. ;-)
Ja jag ser tyvärr dina inlägg :(
När ska du sluta ha problem med mig:(
Jävla hackande på mig hela tiden helt sjukt. Men du mår tydligen bra av det ger dig tydligen energi :D och så gnäller ni på Lilaros men gillar inläggen som är spydiga mot mig vilken dubbelmoral :(:D
Det bästa är nog att lämna detta forum.
Förstår inte hur man senast Igår skrev att vi skulle vara trevliga mot varandra och idag gillar inlägg med sarkasm :D
Helt otroligt :eek::D
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 324
Mottagna reaktioner
1 823
Poäng
1 247
Det var ironi, vi behöver inte köra SM i kränkthet i onödan.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 954
Mottagna reaktioner
13 600
Poäng
10 387
Då släpper vi diskussionen om den diskussionen som fick rensas och tråd låsas för innan det spårar.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 954
Mottagna reaktioner
13 600
Poäng
10 387
Då släpper vi diskussionen om den diskussionen som fick rensas och tråd låsas för innan det spårar.

Så hemskt otydligt kan inte det jag skrev för en kvart sedan varit? Släpp det där så slipper det rensas.
Med släpp det menar jag alltså att det ska sluta diskuteras, inte svaras på fler gånger, och känner man att man måste svara ändå så ska man ändå låta bli det.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Inte skuldfria, men kfmfria.
Gemensamt för alla var att dom hade fått en ny eller omräknad löneutmätning som innebar ganska mycket löneutmtning per månad. Var inga enorma skulder, under 100k på alla 3, och också gemensamt var att det var bara 2-3 olika skulder på dom var.
Jag peppade dom att ringa runt till inkassobolagen och be om betalplaner eller ackord helt enkelt, jag bedömde att dom borde ha goda chanser att få till något. Alla 3 återkopplade och hade lyckats, någon hade fått låna en slant från en familjemedlem för att betala bort det sista.
En var ganska nära till gråt när jag sa att det nu var tomt på skuldlistan och att jag hade upphävt utmätningarna. Hen var i 40årsåldern, hade haft skulder hos kfm i nästan 25 år och skulle nu få behålla första lönen på ca 15 år och skulle fira julen lite extra med sina barn.
Var lite tårögd efter det samtalet.

Fint att höra Dig bli lite känslosam... :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp