• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hejhej92

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Mars 2019
Meddelanden
217
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Ja det är det mest troliga.
Ser du uppgiften på din skatteverket?
Jag såg de på Skatteverket sida, det stog till o med bland uppgifterna att de publicerades hos Skatteverket 6/11.
kfm kan väl knappt ha hunnit kontakta arbetsgivaren ens? Måste nästan bestämt belopp rakt av på uppgifterna hos Skatteverket
 
Senast ändrad:

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 957
Mottagna reaktioner
13 604
Poäng
10 387
Jag såg de på Skatteverket sida, det stog till o med bland uppgifterna att de publicerades hos Skatteverket 6/11.
kfm kan väl knappt ha hunnit kontakta arbetsgivaren ens? Måste nästan bestämt belopp rakt av på uppgifterna hos Skatteverket
Då var det klart var dom fick uppgifterna från. Man behöver inte fråga arbetsgivaren
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 957
Mottagna reaktioner
13 604
Poäng
10 387
Om jag inte kan se så kan väl inte någon annan se sina uppgifter för oktober ?
Alla har ju inte samma arbetsgivare som dig. Andras arbetsgivare kan ju rapportera när dom tycker att dom vill, och då behöver dom inte ta hänsyn till vad just du tycker om att andra kan se när du inte kan se.
 

Hejhej92

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Mars 2019
Meddelanden
217
Mottagna reaktioner
19
Poäng
72
Jag tänker att de va sjukt att de lyckade besluta om de samma dag som de kom ut på Skatteverket
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 957
Mottagna reaktioner
13 604
Poäng
10 387
Det är tur att det finns utskriftstjänster som sköter de absolut flesta brevutskicken.
Gjorde några smärre åtgärder häromdagen på en person som hade fått mig sysselsatt i dagar med kuvertering. Tänker jag rätt blev det över 800 brev utifrån några knapptryck på ett par minuter
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 826
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Alla har ju inte samma arbetsgivare som dig. Andras arbetsgivare kan ju rapportera när dom tycker att dom vill, och då behöver dom inte ta hänsyn till vad just du tycker om att andra kan se när du inte kan se.
Jag menar när skatteverket uppdaterar sidan beträffande förra månadens inkomst. Eller detta är individuellt ?
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 081
Mottagna reaktioner
1 975
Poäng
1 307
Jag menar när skatteverket uppdaterar sidan beträffande förra månadens inkomst. Eller detta är individuellt ?
De lär knappast ha en "publicera-knapp", utan det uppdateras vartefter de får in uppgifterna från källan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp