Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet:
Skriv under här
.
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Compricer
- Jämför lån (ny)
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Merax
- Lån utan UC, pengar via Swish
6.
Ferratum
- Lån utan UC
7.
Credifi
- Lån utan UC
8.
Brixo
- Lån utan UC
9.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
11.
Binly
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terry_" data-source="post: 421785" data-attributes="member: 947"><p><strong>Varför har ni minskat antal personer som svarar?</strong></p><p><em>– Vi har ett högre inflöde av samtal än vad vi haft på många år vilket beror på det ekonomiska läget. Vi har inte kunnat möta upp det behovet för vi har inte budget och ekonomi som räcker till. Därför har vi gjort tuffa prioriteringar i verksamheten. Bland annat har vi minskat antalet medarbetare på kundservice. Vi har prioriterat annan ärendehandläggning och valt att sänka ambitionen när det gäller möjlighet att svara på frågor. Det är inget vi skulle önska oss, men det har varit något som vi har varit tvungna att göra.</em></p><p></p><p><strong>Skuldsatta vänder sig till er för information och råd kring sina skulder</strong></p><p> <strong>och blir bortkopplade. Ni är en myndighet – är det acceptabelt?</strong></p><p><em>– Nej, det är inte något som vi tycker är bra naturligtvis. Men det här är det som vi har möjlighet att göra nu. Den som inte kommer fram på telefon har andra alternativa vägar som man kan välja för att få kontakt med oss. Det är väldigt tråkigt och beklagligt att det är på det här sättet, naturligtvis.</em></p><p></p><p><strong>Under en dag kan det komma in över 4 800 samtal till er kundservice.</strong></p><p> <strong>Stämmer det att endast 40 personer hanterar samtalen för hela landet?</strong></p><p><em>– Ja det kan stämma.</em></p><p></p><p></p><p>40 Personer hanterar 4800 samtal per dag. Det är ganska anmärkningsvärt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terry_, post: 421785, member: 947"] [B]Varför har ni minskat antal personer som svarar?[/B] [I]– Vi har ett högre inflöde av samtal än vad vi haft på många år vilket beror på det ekonomiska läget. Vi har inte kunnat möta upp det behovet för vi har inte budget och ekonomi som räcker till. Därför har vi gjort tuffa prioriteringar i verksamheten. Bland annat har vi minskat antalet medarbetare på kundservice. Vi har prioriterat annan ärendehandläggning och valt att sänka ambitionen när det gäller möjlighet att svara på frågor. Det är inget vi skulle önska oss, men det har varit något som vi har varit tvungna att göra.[/I] [B]Skuldsatta vänder sig till er för information och råd kring sina skulder och blir bortkopplade. Ni är en myndighet – är det acceptabelt?[/B] [I]– Nej, det är inte något som vi tycker är bra naturligtvis. Men det här är det som vi har möjlighet att göra nu. Den som inte kommer fram på telefon har andra alternativa vägar som man kan välja för att få kontakt med oss. Det är väldigt tråkigt och beklagligt att det är på det här sättet, naturligtvis.[/I] [B]Under en dag kan det komma in över 4 800 samtal till er kundservice. Stämmer det att endast 40 personer hanterar samtalen för hela landet?[/B] [I]– Ja det kan stämma.[/I] 40 Personer hanterar 4800 samtal per dag. Det är ganska anmärkningsvärt. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm
Topp