• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida - fullt lösenkrav vid samlingslån

Alexlar

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 Oktober 2023
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Sökte via Lendo och fick 2 erbjudande med skitkass ränta, men så också helt ok från Avida.
Nu när jag skulle fylla i uppgifterna så upptäcker jag att de inte betalar till klarna bland annat, det som jag skulle haft en större summa till.
Inte heller fanns banken jag har ett lån hos (som jag skulle lösa) utan bara de 2 kreditkortsbolagen jag har.
Kan med andra ord bara betala knappt en tredjedel av det som var tänkt.
Kan inte gå vidare till signeringen om jag inte fyller i belopp för hela lånesumman.

har någon varit med om liknande som lyckats lösa det på något sätt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Hopp123

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
17 Mars 2023
Meddelanden
218
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Vad fick du för erbjudanden, sett till ränta och långivare? Du får gärna även uppge dina förutsättningar i korthet.
Det kan va så att de får sköta det manuellt. Eller menar du att de har som policy att bara lösa namngivna aktörer?
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Du kan inte fylla i det manuellt då? Dom kanske inte skrivit in ALLA aktörer utan bara dom vanligaste och resterande får man skriva in själv. Lättaste är ju bara att ringa till Avida och fråga hur du ska göra.
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
2 176
Mottagna reaktioner
1 928
Poäng
1 247
Du kan inte fylla i det manuellt då? Dom kanske inte skrivit in ALLA aktörer utan bara dom vanligaste och resterande får man skriva in själv. Lättaste är ju bara att ringa till Avida och fråga hur du ska göra.
Av någon anledning så accepterar inte flera större banker samlingslån till många skitaktörer. Det är totalstopp om man försöker fylla i, eller om man ringer om det.

Men som du säger man kan ju alltid ringa och fråga
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp