• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

basse

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
12 Januari 2024
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Jag har tidigare jobbat med Bethard och X bolag. Har själv klickat ut en del återbetalningar till kunder uppemot miljonbelopp.

Tänkte bidra till tråden med följande för er som är fast i ett spelmissbruk eller som vill hålla er i schack proaktivt.

Delar ut gratis gamban koder om någon skulle vara intresserad. Kostnadsfritt.

Har även ett paket till värde av flera tusen spänn där man kan få professionell hjälp för sitt spelmissbruk via terapeut (distans). Ger detta utan någon som helst kostnad till den som är i behov.

Har även en PDF jag själv skrivit ihop baserat på min tid jag jobbat på spelbolag där jag har skrivit ihop mina bästa tips att bli av med spelmissbruk. Kostnadsfritt.

Har även skrivit ihop en PDF om hur man bäst tar itu med en återbetalning. Den ger jag även ut kostnadsfritt.

Må bäst.
Tar gärna emot hjälp!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigrano

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
29 April 2020
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag har tidigare jobbat med Bethard och X bolag. Har själv klickat ut en del återbetalningar till kunder uppemot miljonbelopp.

Tänkte bidra till tråden med följande för er som är fast i ett spelmissbruk eller som vill hålla er i schack proaktivt.

Delar ut gratis gamban koder om någon skulle vara intresserad. Kostnadsfritt.

Har även ett paket till värde av flera tusen spänn där man kan få professionell hjälp för sitt spelmissbruk via terapeut (distans). Ger detta utan någon som helst kostnad till den som är i behov.

Har även en PDF jag själv skrivit ihop baserat på min tid jag jobbat på spelbolag där jag har skrivit ihop mina bästa tips att bli av med spelmissbruk. Kostnadsfritt.

Har även skrivit ihop en PDF om hur man bäst tar itu med en återbetalning. Den ger jag även ut kostnadsfritt.

Må bäst.
Hej tar gärna också emot
 

Rangger

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
6 December 2023
Meddelanden
136
Mottagna reaktioner
28
Poäng
111
Jag har tidigare jobbat med Bethard och X bolag. Har själv klickat ut en del återbetalningar till kunder uppemot miljonbelopp.

Tänkte bidra till tråden med följande för er som är fast i ett spelmissbruk eller som vill hålla er i schack proaktivt.

Delar ut gratis gamban koder om någon skulle vara intresserad. Kostnadsfritt.

Har även ett paket till värde av flera tusen spänn där man kan få professionell hjälp för sitt spelmissbruk via terapeut (distans). Ger detta utan någon som helst kostnad till den som är i behov.

Har även en PDF jag själv skrivit ihop baserat på min tid jag jobbat på spelbolag där jag har skrivit ihop mina bästa tips att bli av med spelmissbruk. Kostnadsfritt.

Har även skrivit ihop en PDF om hur man bäst tar itu med en återbetalning. Den ger jag även ut kostnadsfritt.

Må bäst.
Gamban koder samt PDF till återbetlaning skulle vara intresant
 

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
228
Mottagna reaktioner
123
Poäng
297
Tydligen var det bara snack. Flera har eftersökt hjälp men inga svar.
Såklart...


ARN-ärende gällande återbet från ComeOn avvisas. Tydligen har jag inte uppvisat några bevis på att de brutit mot sitt användarvillkor (där det står att de ej erbjuder kredit), eller några bevis för att de brutit mot marknadsföringslagen (visat logotyper för zimpler och siru mobile). Och, spellagen är inte applicerbar såklart.

Nänä... ARN suger spelbolagens kukar, det är en sak som är säkert. Skitinstans.
 

Enfundering

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 April 2024
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Såklart...


ARN-ärende gällande återbet från ComeOn avvisas. Tydligen har jag inte uppvisat några bevis på att de brutit mot sitt användarvillkor (där det står att de ej erbjuder kredit), eller några bevis för att de brutit mot marknadsföringslagen (visat logotyper för zimpler och siru mobile). Och, spellagen är inte applicerbar såklart.

Nänä... ARN suger spelbolagens kukar, det är en sak som är säkert. Skitinstans.
Efter så många solklara case jag anmält till ARN så kan jag inte mer än hålla med, har lagt upp all typ utav bevis till dem. Tror inte det spelar någon roll, verkar som dom tar avstånd oavsett vad sjukt nog
 

Gonzo8310

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
25 Mars 2023
Meddelanden
89
Mottagna reaktioner
51
Poäng
167
Efter så många solklara case jag anmält till ARN så kan jag inte mer än hålla med, har lagt upp all typ utav bevis till dem. Tror inte det spelar någon roll, verkar som dom tar avstånd oavsett vad sjukt nog
Spelinspektionen och Arn är bara en del av piraterna. Dom blir matade med 18% av kakan varje månad. Och den kakan är godare än allt annat… Så inte ens lönt att försöka något där
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Såklart...


ARN-ärende gällande återbet från ComeOn avvisas. Tydligen har jag inte uppvisat några bevis på att de brutit mot sitt användarvillkor (där det står att de ej erbjuder kredit), eller några bevis för att de brutit mot marknadsföringslagen (visat logotyper för zimpler och siru mobile). Och, spellagen är inte applicerbar såklart.

Nänä... ARN suger spelbolagens kukar, det är en sak som är säkert. Skitinstans.
Har exakt samma ärenden dock inte samma bolag. Det blev precis samma svar för mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp