• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Uc score efter betalningsanmärkning

Juan

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
4 November 2023
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
5
Poäng
41
Hej har en betalningsanmärkning som går ut nu den 30 juni tänkte kolla vad ni tror min uc score hamnar på efter den försvunnit

Inkomst 2023. 534000kr
ff 2
Blancolån thorn 160 000kr
Min uc score ligger nu på 7.1 tänka ansöka om en samlingslån när anmärkning försvinner vad tror ni min uc score hamnar på
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nikke55

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 Februari 2020
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
57
Poäng
177
Svårt att säga. Jag hade en misskött kredit och hela sista året jag hade den så låg mitt kreditbetyg på 4.3 och när den försvann fick jag 4.1 så var inte så stor skillnad. Inga förfrågningar. Var ett kreditkort som jag hade låg på max och när jag nollade den efteråt så gick betyget ner till 0.6
 

Juan

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
4 November 2023
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
5
Poäng
41
Svårt att säga. Jag hade en misskött kredit och hela sista året jag hade den så låg mitt kreditbetyg på 4.3 och när den försvann fick jag 4.1 så var inte så stor skillnad. Inga förfrågningar. Var ett kreditkort som jag hade låg på max och när jag nollade den efteråt så gick betyget ner till 0.6
Min betalningsanmärkning är på alektum på 600kr så ingen misskött kredit hade kreditbetyg i december på 4.2 men den gick upp till 7.3 i januari
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp