• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Snart fri

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Ja snart är man fri....fri från lån o skulder. Har haft ett helvete med min ekonomi i ca 15år nu när jag tänker efter. Ung o dum många krediter sms lån osv. Nu är det inte mkt kvar o man är snart helt skuldfri...lite små grejer kvar och det där förbannade cash Buddy lånet men snart så. En ansträngd ekonomi kan verkligen få en o må riktigt jävla skit o jag vill aldrig mer hamna där igen........Så alla ni med jobbig ekonomi kämpa på snart är man i mål
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 725
Mottagna reaktioner
7 115
Poäng
4 807
Ja snart är man fri....fri från lån o skulder. Har haft ett helvete med min ekonomi i ca 15år nu när jag tänker efter. Ung o dum många krediter sms lån osv. Nu är det inte mkt kvar o man är snart helt skuldfri...lite små grejer kvar och det där förbannade cash Buddy lånet men snart så. En ansträngd ekonomi kan verkligen få en o må riktigt jävla skit o jag vill aldrig mer hamna där igen........Så alla ni med jobbig ekonomi kämpa på snart är man i mål
Och förhoppningsvis så har man lärt sig ett och annat så att man gör allt för att inte hamna i samma sits igen :)
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Ja men precis....ush man har verkligen mått skit av allt strul o stress av ekonomin
 

levinuet

Ny medlem
Poäng: 36
Blev medlem
22 April 2020
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
15
Poäng
36
Otroligt kul läsning, att du snart kommer bli skuldfri.

Känslan som man har att vara fri från anmärkningar, borta ifrån inkasso och kronofogden är total eufori! Lycka till med ditt nya liv! :)
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Otroligt kul läsning, att du snart kommer bli skuldfri.

Känslan som man har att vara fri från anmärkningar, borta ifrån inkasso och kronofogden är total eufori! Lycka till med ditt nya liv! :)


Ja jag längtar tills man är fri från allt..snacka om att man får ett kul liv då haha utan stress o press med pengar o all oro som ätit upp än. Längtar tills man e på riktigt grön kvist
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp