• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lumify/Binly/Credifi (Hur sen kan man vara?)

Merksh

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 Oktober 2022
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Om man hamnar hos deras ”interna” inkasso.. har man möjlighet att fortfarande betala det ”lägsta” beloppet eller säger de upp hela krediten och lånet i sin helhet? Hur sen kan man vara hos dom ungefär?

Har förfall nu och skulle behöva vänta till mitten av april innan jag betalar då skatteåterbäringen kommer.

Finns många trådar om dessa men lite ovist nu vad som stämmer när de inte har kvar gothia.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
296
Mottagna reaktioner
191
Poäng
366
Om man hamnar hos deras ”interna” inkasso.. har man möjlighet att fortfarande betala det ”lägsta” beloppet eller säger de upp hela krediten och lånet i sin helhet? Hur sen kan man vara hos dom ungefär?

Har förfall nu och skulle behöva vänta till mitten av april innan jag betalar då skatteåterbäringen kommer.

Finns många trådar om dessa men lite ovist nu vad som stämmer när de inte har kvar gothia.
Fråga om du kan skjuta upp betalningen tills skatteåterbäringen kommer?
 

Blåbär456

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
2 Januari 2024
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Om du är några dagar sen med betalningen är det ingenfara. Min betalning är 94 dagar sen och du kan betala det lägsta beloppet även fast du är sen med betalningen. Mina lån hos credifi och lumify ska förberedas för KFM men fick möjlighet till ny betalplan så väntar svar från dom.
 

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Om du är några dagar sen med betalningen är det ingenfara. Min betalning är 94 dagar sen och du kan betala det lägsta beloppet även fast du är sen med betalningen. Mina lån hos credifi och lumify ska förberedas för KFM men fick möjlighet till ny betalplan så väntar svar från dom.
Kan man ta ut pengar när man betalat lägsta eller är det låst?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp