• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Hög beviljningsgrad 2024

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Nyfiken fråga vilken aktör som är lättast att få lån hos 2024? Inte aktuellt för mig själv då jag har skuldsanering men har ju varit i träsket i många år. Är det fortfarande Ferratum eller hur ser det ut idag? Har aktörerna blivit hårdare?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 889
Mottagna reaktioner
1 656
Poäng
1 117
Av dom större så skulle jag tro re:member, vad gäller mindre aktörer så undrar jag om Lumify någonsin nekat ett lån till den som söker första gången hos dom.
 

o c

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
22 Februari 2018
Meddelanden
171
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Lånar tråden tillliknande fråga. Om man är högt belånad och vill baka in blanco i bolån, någon som har idé?
 

Merksh

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 Oktober 2022
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Lånar tråden tillliknande fråga. Om man är högt belånad och vill baka in blanco i bolån, någon som har idé?


Jag skulle kolla Tilläggslånet hos Svea Bolån då.. då kan du låna upp på din bostad men behålla befintligt bolån där det finns nu. De lägger alltså upp ett "tilläggslån" med bostaden som säkerhet förutsatt att du har belåningsutrymme kvar på bostaden.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Finns det några mer okända långivare som inte gör så mycket reklam? På ”min tid” fanns det massor. Happycash som ex. Såg minifinans och tex kredit365 lagt ner. Nå mer likt happycash som man inte ser reklam överallt på eller har alla försvunnit?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp