• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Förskottslön.se och deras handläggning

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Intressant handläggningstid.
sökte i januari. Fick svar för 2 veckor sen att jag skulle komplettera med lönespecar vilket jag gjorde direkt. Sen dessa har det varit helt tyst. Dom/han svarar ej på Mail eller telefon.
Jag kan ju låna av någon annan men varför bedriver man en verksamhet om man inte är intresserad av att låna ut pengar? Varför stänger man inte hemsidan?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Petrus

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
23 Mars 2024
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Intressant handläggningstid.
sökte i januari. Fick svar för 2 veckor sen att jag skulle komplettera med lönespecar vilket jag gjorde direkt. Sen dessa har det varit helt tyst. Dom/han svarar ej på Mail eller telefon.
Jag kan ju låna av någon annan men varför bedriver man en verksamhet om man inte är intresserad av att låna ut pengar? Varför stänger man inte hemsidan?
Jag har gjort samma… skickade lönespecar 13e
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 813
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Intressant handläggningstid.
sökte i januari. Fick svar för 2 veckor sen att jag skulle komplettera med lönespecar vilket jag gjorde direkt. Sen dessa har det varit helt tyst. Dom/han svarar ej på Mail eller telefon.
Jag kan ju låna av någon annan men varför bedriver man en verksamhet om man inte är intresserad av att låna ut pengar? Varför stänger man inte hemsidan?
Bra fråga, men förmodligen har dom väl gått vidare med andra som har bättre lönespecar än du. Skulle nog tippa på det. Att du inte fått ett besked är däremot väldigt märkligt samt oseriöst.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp