• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

En fråga i min inledning av skuldsanering

HallonGroda

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 April 2018
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
324
Poäng
477
Hur gör man då försökte såg inte att mitt namn står med osånt? Vart raderar jag det? Tacksam för svar
I ditt huvudinlägg skrev du i slutet:
Tacksam för svar!
Mvh Förnamn Efternamn

Och jag tänkte att det kanske bara kom med av farten när du skrev ditt inlägg. Det i kombination med att du flaggar för att du nyligen fått inledande kan göra det lätt att få fram vem du är. Och - det kanske är sak samma för dig, men om inte så gå tillbaka till ditt huvudinlägg och längst ned på det på vänstra sidan ska du ha tre prickar du kan trycka på och då få upp alt att redigera.
När du trycker på alt redigera kan du då ta bort ditt för- och efternamn och sedan spara.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jess

Aktiv medlem
Poäng: 87
Blev medlem
29 Oktober 2020
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
20
Poäng
87
I ditt huvudinlägg skrev du i slutet:
Tacksam för svar!
Mvh Förnamn Efternamn

Och jag tänkte att det kanske bara kom med av farten när du skrev ditt inlägg. Det i kombination med att du flaggar för att du nyligen fått inledande kan göra det lätt att få fram vem du är. Och - det kanske är sak samma för dig, men om inte så gå tillbaka till ditt huvudinlägg och längst ned på det på vänstra sidan ska du ha tre prickar du kan trycka på och då få upp alt att redigera.
När du trycker på alt redigera kan du då ta bort ditt för- och efternamn och sedan spara.
I ditt huvudinlägg skrev du i slutet:
Tacksam för svar!
Mvh Förnamn Efternamn

Och jag tänkte att det kanske bara kom med av farten när du skrev ditt inlägg. Det i kombination med att du flaggar för att du nyligen fått inledande kan göra det lätt att få fram vem du är. Och - det kanske är sak samma för dig, men om inte så gå tillbaka till ditt huvudinlägg och längst ned på det på vänstra sidan ska du ha tre prickar du kan trycka på och då få upp alt att redigera.
När du trycker på alt redigera kan du då ta bort ditt för- och efternamn och sedan spara.
Åh tack så dumt! Tack för hjälp! Nu ska det vara borta?
Så snällt av dig att säga till.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp