• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Behöver smslån/kredit 30k i bara 30dagar

Endag

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Januari 2024
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej,

Cirkus 1mille i skulder, ambition att ansöka om skuldsanering snarast. Dock ligger jag inte i fas, jag vill vinna tid innan jag släpper kalaset till KFM.
Mitt dilemma: Jag ligger 30K back i lånekostnader, dels från denna period (slutet av februari) men även sedan januari. Vill ansöka skuldsanering direkt när jag betalt samtliga lån, så jag köper mig tid innan löneutmätning.
Vart är min bästa chans till smslån/kredit/jada-jada. Kommer betala av det direkt när skatten kommer, känner att det är värt att gå denna vägen. Då det redan gått 2månader på flera lån utan betalning, nästa gång hamnar de hos inkasso.
Förra året fick jag 29k tillbaka på skatten, så jag känner mig trygg att jag får över 30k med räntorna för att betala av detta smslån om en månad.

Hjälp :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
917
Poäng
817
Hej,

Cirkus 1mille i skulder, ambition att ansöka om skuldsanering snarast. Dock ligger jag inte i fas, jag vill vinna tid innan jag släpper kalaset till KFM.
Mitt dilemma: Jag ligger 30K back i lånekostnader, dels från denna period (slutet av februari) men även sedan januari. Vill ansöka skuldsanering direkt när jag betalt samtliga lån, så jag köper mig tid innan löneutmätning.
Vart är min bästa chans till smslån/kredit/jada-jada. Kommer betala av det direkt när skatten kommer, känner att det är värt att gå denna vägen. Då det redan gått 2månader på flera lån utan betalning, nästa gång hamnar de hos inkasso.
Förra året fick jag 29k tillbaka på skatten, så jag känner mig trygg att jag får över 30k med räntorna för att betala av detta smslån om en månad.

Hjälp :)
Ska du ändå släppa så ta inte nya lån är bara dumt.
Och omöjligt att svara på vad som är lättast då man inte vet några förutsättningar eller vilka lån du har.
Men vill du ändå gå lånen vägen så sök på google där får du en lista så bara att läsa på om dem :)
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
618
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Beror ju lite på förutsättningar och vilka lån du eventuellt redan har? Men smspengar eller Fairlo skulle vara mina första alternativ. Sedan har du Loanstep, cashbuddy och saldo, men där kan du initialt bara få 20-25k.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp