• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Äntligen fötterna på jorden igen!!

Microy2k

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
3 Januari 2024
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Äntligen kan jag säga att jag har betalat 200K till inkasso har haft 9 ärende hos kronofogden som blev avskriva då allt betalades.
Har idag bara två inkasso skulder som är på avbetalningsplan.
Fick hjälp av familjen för att lösa de 200K skulderna. Ett tips till alla där ute är att inte ge upp och att verkligen fråga om hjälp.

jag hoppas med detta meddelande att folk ska inte tappa hopp och att det finns alltid lösning pågrund av spel och dålig ekonomi hamnade jag i den knipan som har pågått i ungefär 4 år, där jag förlorade massa pengar på spel och betalaningar för sms lån. Jag ångrar mig verkligen men jag har fått lära mig livs läxan. Det har varit jobbig, tappade kontakt med många, jag började ljuga mycket och även mådde skit under den perioden. Jag hoppas innerligt att du som lyssnar att inte tappa hoppet och undvika all spel.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vadskajaggöra2024

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
23 November 2023
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
69
Poäng
196
Äntligen kan jag säga att jag har betalat 200K till inkasso har haft 9 ärende hos kronofogden som blev avskriva då allt betalades.
Har idag bara två inkasso skulder som är på avbetalningsplan.
Fick hjälp av familjen för att lösa de 200K skulderna. Ett tips till alla där ute är att inte ge upp och att verkligen fråga om hjälp.

jag hoppas med detta meddelande att folk ska inte tappa hopp och att det finns alltid lösning pågrund av spel och dålig ekonomi hamnade jag i den knipan som har pågått i ungefär 4 år, där jag förlorade massa pengar på spel och betalaningar för sms lån. Jag ångrar mig verkligen men jag har fått lära mig livs läxan. Det har varit jobbig, tappade kontakt med många, jag började ljuga mycket och även mådde skit under den perioden. Jag hoppas innerligt att du som lyssnar att inte tappa hoppet och undvika all spel.
Hur gick du hjälp att komma vidare? Starkt jobbat!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp